Aasta: 2008
Tartu lennujaama rekonstrueerimise käigus pikendati lennurada 420 m võrra. Oli ette teada, et aluspinnas on nõrk, kuid ehitamise käigus selgus, et olukord on veelgi hullem. Muldkeha aluskiht kaevati välja ning avastati, et see on liiga nõrk ja märg tugeva lennuraja muldkeha ehitamiseks. Võis tekkida probleem, et laienduse alla jäävad allikad ujutavad muldkeha kihid üle ning seetõttu väheneb kandevõime. Tensari kahe TriAx geovõrgu kihiga tugevdatud täitematerjalist madratsi ehitamine probleemsel alal aitas saavutada kaht eesmärki: loodi drenaažikiht, mis hoiab ära vee läbipääsu ülemistest kihtidest ning samas jäik taldmik muutlikule ja pehmele aluspinnasele. Pärast aluse ehitamise lõpetamist mõõdeti antud ala kandevõimet ning tulemused vastasid soovitule.